2019年12月29日

191229趕在下雨前

天文台報今日會落雨, 仲話夜間局部地區有雷雨. 今早起身, 天雖灰間多雲, 但晨步係無問題.
只係我一上車, 就唔想落車.


坐左私家車多一段, 都係要出來了.

但又要等.

今日遲左出來, 婆婆話唔玩健身設施.

但去到第二個健身區, 婆婆都玩左 15 分踏腳單車呀.

細媽話叫我唔好 Hea.

但又怕我攰, 又抱我去追婆婆.

婆婆中途都停, 我又可以陪佢坐一陣.

感覺有微微雨粉.

原本想轉去飯堂, 婆婆行過龍, 去左前面公廁.
我地惟有再行前多一段啦.

雨粉密左, 行快少少喇.

當我地入隧道, 雨點又大左, 婆婆, 要開遮呀, 唔好淋濕身.

到飯堂, 外邊地下都濕晒, 而我地就剛好在未大雨前, 就安全到達飯堂, 又可以去食飯, 媽咪話侍個假期出來行下, 跟住去食飯, 好幸福呀.

沒有留言:

張貼留言