2019年12月25日

191225聖誕在鰂魚湖北潭

今日聖誕節, 大姨媽約我地行山, 但唔可以揀太難同多石級, 佢話由鰂魚湖起步, 沿小溪走, 大概行兩公里, 都係平路, 婆婆可以應付. 想返起 2008年11月16日, 我地都行過上去, 但成 11 年了, 無太大印象囉. 



細媽好忙, 無時間整新帽, 佢諗到反轉帽舊帽, 釘上聖誼裝飾, 又變成新帽.


我同婆婆都係打算 hea住行

都係水泥路.

周圍環境都可以.

我地真係無太大印象.







中途會經過北潭得生團契訓練營, 因有狗狗在場, 細媽抱我過.

又話平路就轉回頭, 大姨媽話前段唔難呀, 繼續啦.

係行山, 仲可以上到麥理浩徑第三段往榕樹澳同雷打石十字路口.

但我同婆婆體力唔係11年前呀.


婆婆上左一半, 話唔行了.

好, 大姨媽上左去, 我地打電話俾佢, 我地回頭落山先.

本來話只行平路, 所以無帶行山杖俾婆婆, 好彩婆婆在上山前, 搵到支竹助力行.

回程落石級, 當然快少少.

但時間早, 我地打算行出去到北潭涌停車場.


在分岔位, 見到北潭涌家樂徑, 都好, 唔駛行馬路邊.

都有石屎級, 但對比剛才上山去雷打石一段的高低不均大石級, 婆婆易應付.

我地去到一個燒烤場, 竟然有人用枯枝搭左個小型營火塔.

應係用來實習, 唔係真來開火.

小休後, 要行喇.


又到另一個燒烤場, 發現有人用附近黃泥搓成一個杯形, 都似係有人指導. 舊時古人, 都係用黃泥整盛具, 放窰爐燒就得, 上窰就有啦.

落到停車場小食亭, 今日行徨完結.

見到地上有六角柱畫, 我都影返張先.

沒有留言:

張貼留言