2019年12月28日

191228清快塘環回走

本來今日行程係安排聖誕節行, 跟住回深井食大餐, 點知婆婆話唔太舒服, 我地唔勉強了, 三母子行啦. 行完就返去同婆婆去菇亭食午餐.


細媽怕我行太多樓梯, 一口氣抱我上到來.

好耐無來, 好開心.

來到涼亭, 一定要小休.

繼續上.



好有行山 feel


細媽大叫 : 紅果果. 因為少左去行山, 所以見少左, 見到零舍開心.

呢張石櫈, 我記得呀, 但唔夠力上, 媽咪挽我上去囉.

向清快塘村進發.


多左好多建設.


後方池塘都成功種到蓮花呀.

如果能早些來, 呢段楓香路好正.

唔緊要, 下年啦.


因為婆婆無來, 媽咪提議由另一邊落清快塘, 仲影埋相.

媽咪無諗清楚, 就起步.

其賓行得好開心.


一路行, 都無為意.

行行下, 好似唔對路, 仲行過埋M171, 佢馬上查手機存起的地圖. 死, 原來起步時, 行錯相反方向.
惟有調轉頭啦. 細媽唔錯我辛苦, 又抱我行, 佢話抱包大舊石, 今晚一定變妲己.

媽咪真大懵, 太耐無行山, 已經唔記得路, 仲要睇錯方向.

回頭快好多, 因為專心左.

又返來了.

都比預期行多左, 都係原路落返深井算.

媽咪, 下次唔好喇.


回程熱左.

下山段, 細媽話又唔係太妲己, 堅持有石級就抱我.

今日見附近楓香葉都枯乾掉下, 惟獨呢棵仲好靚, 影返張相, 補返先.

回到陳記, 好好彩, 好快有的士, 可以馬上返去匯合婆婆喇.

沒有留言:

張貼留言