2019年12月22日

191222簡撲冬至

昨晚出去打煸爐做節, 基本上, 我都未瞓夠, 所以, 今日起身, 都懶洋洋.
細媽, 我唔想落車呀.


坐多一陣車, 都係唔太想落來.

細媽抬我行左段路, 再請我落車, 都回左少少魂, 我出來啦.

婆婆, 你唔攰咩?

雖然今日係冬至, 但同平時一樣.

行下河畔, 玩下健身設施.

簡單又開心.

最重要無大雨.

又唔太凍.

傻下.

八下.



扮下野.

跟住行到瀝源橋就會自然開心.

事關....

轉往飯堂隧道好近.

搵張舒服櫈, 簡單地食下飯堂美食, 對我地就係最大原動力. 只要開心, 日日都係冬至.

沒有留言:

張貼留言