2019年12月26日

191226攰豬 Boxing Day

有返咁上下年紀, 玩一日都攰傻.


雖然唔係摸黑起身, 但出到來, 都係唔想落車, 瞓多一陣得唔得 ?

私家車載我行下一陣, 未夠呀.

都差不多, 我落車換妝. 今日係 Boxing Day, 太陽帽都係上年同一頂.

又四口子慢活.

婆婆, 等埋我.

今日好好天.

唱首歌先, '又到聖誕, 又到聖誕'

We wish you are Merry X'mas, We wish you are Merry X'mas,

We wish you are Merry X'mas and a Happy New Year.

唱完歌, 又在健身區小休先.

細媽話見我攰.

有老人優惠.

佢話要抱我行一段, 追返婆婆先.

幾快又追到.

追快左, 時間早, 行多段.

打下咭.



夠鐘, 夠鐘.

行快D

係咪夠鐘, 我轉喇.


上返王座, 坐定定, 等開飯, 但我好似仲係好攰呀.

沒有留言:

張貼留言