2019年12月7日

191207乾凍的冬晨步

星期四早上11點開始, 強烈季候風到, 傍晚溫度已經降到得 12 度, 好彩早一晚, 媽咪拎定油壓暖爐出來, 我同婆婆都無凍親. 因為預左會有幾日早上都冷, 所以今星期唔去港島喇, 免得行到成身草及泥, 要返屋企大清潔. 仲有, 婆婆懶, 都未必肯去港島, 驚凍喎.


但玩定都要洗腳仔同肚仔嘅.



呢段路, 每次都係行極未行到出去河畔, 因我八卦.

好少見灑水, 仲有彩虹呀.

一到健身區, 婆婆立即去玩健身設施, 佢肯郁同出來, 已經好好.

細媽自己玩自由體操.

媽咪陪我曬太陽.

曬住都好舒服.

有少少.

幾好呀.


因為頭段慢左, 細媽又抱我趕返一段時間.

話咁快到瀝源橋.

好多傻雀食果果.

而我就快步轉入隧道.

10:59 到飯堂, 時間剛剛好.

今日有新快餐牌, 可以在九款餸中揀兩餸, 嘩, 三位女子又有選擇困難症呀.

沒有留言:

張貼留言