2018年11月30日

181130下龍門失守

由細個開始, 我下排四隻門牙都係唔太結實, 有少少鬆, 唔知係咪我細過唔鍾意食野, 搞到發育唔算太好.

我自細, 又唔識同門牙咬野食, 有雞脾在前, 都係用脷仔 lam, 要大細媽幫我碎上.

我平時在家, 有時都無聊咬硬野, 媽咪發現過我咬金屬物體, 都有咬崩門牙, 吩咐左婆婆收好.

雖然有清理牙石, 又刷牙, 年紀漸大, 下排門牙的肉牙慢慢收縮, 媽咪一路都擔心會甩, 又想唔到捱到 13 年多.

早前, 中門比較鬆的一隻甩左, 搞到三隻門牙都好鬆.

今早, 細媽發現有一隻門牙打橫.

到媽咪返來, 發現, 又兩隻牙不見了.

下龍門失守. 好彩, 其他牙都無問題咋. 大牙無事, 可以照食野.

我以後要叫無牙公了.




沒有留言:

張貼留言