2018年11月3日

181103周六晨雨後

昨晚準備好晒, 今早會早起出動去大潭水塘行山, 但未夠12 點都有雨.
清早, 細媽見無乜雨, 做晒家務, 準時 6 點叫我地起身, 媽咪一望外, 有人擔遮呀, 雲層又低, 無可能去陽明山莊, 我地又倒頭瞓過.
9 點又起身, 雨停了, 雲層高左, 見到山, 地又開始乾, 即係短期無雨, 我地出發來城門河做運動.


爭取時間, 坐的士到大圍起步.


地乾左, 唔怕行到肚仔濕.

山竹後, 都無行過呢邊, 原本全條路都在樹蔭下, 現在好多大樹無晒, 陽光下, 一定好曬.

婆婆, 轉呢度呀.



點行好 ?

婆婆要行呢邊, 因為近廁所.

咁我地在此等.

順便打多D咭.




行喇.

細媽話行左都無一個鐘.

要行遠D.

過晒沙燕橋, 都仲要行.

夠鐘未呀 ?

今早雨, 雨點在草尖都未散.

到酒店外, 都唔係回頭走.

快D, 快D.

婆婆, 快D.


咦, 係咪呢度轉呢 ?

好似係呀 .

新路, 我仲未認到. 我打咭時, 呢位妹妹堅持企我背後, 惟有影埋佢.

今日遲左呀, 好彩都未到12 點, 快D食埋, 我想早D返屋企 Zzzz呀.

沒有留言:

張貼留言