2018年11月17日

181117陰天無驟雨的大潭

昨晚微微雨, 又預告今日會有幾陣雨, 一於起身睇天氣才決定去向.

細媽先起做家務, 媽咪六點起身, 望下出面, 咦, 無雨呀. 睇埋天文台, 港島無雨, 城門河反而有雨, 咁當然又來大潭啦.


陽明山莊在山上, 通常都大霧, 但今日比上星期細風, 仲要只係少少潮濕.

幾爽, 婆婆他他條條咁食早餐.

天陰下, 要保持體溫.

芒草季節, 我地都唔再攀高山, 在適合地方慢活行.

悠悠風吹, 芒草就似我耳仔上的毛髮飄逸.

唔通好多人去晒毅行者, 今日好少朋友仔同行山人士.

定係怕呢度有雨呢 ?

高位有霧咋.

仲唔大風.

唔怕吹到失儀.

一星期前, 呢度都未割草, 今日連細叢樹都無晒.

上星期話太快返到屋企飯堂, 午市都未到.

今日要慢返少少, 等我食耐D早餐, 拖長時間咪得囉.


婆婆, 乜咁快呀.

追返先.

都話唔駛太趕.

螃螂都 hea 緊.

今日遲左少少出門, 但又好似快左來到.

等我再拖耐D時間, 慢食第二次早餐.

吓, 咁快又行.

又話拖慢.

女人就係咁, 成日轉來轉去.



剛才媽咪睇天氣,有機會下周六轉另一度玩.

都好吖.

邊度都無問題.

最緊要就到婆婆.

睇下時間, 媽咪話班早車走左, 今日坐遲一班車, 但都要快.

出到大潭道, 全家立亭去廁所, 整理好, 等左無耐, 車就來, 剛剛好.
但又係好快到飯堂.
姨姨同叔叔問我地點餐未, 大細媽堅持等......等多10 幾分鐘, 飯市到, 有飯餐喇 XD

沒有留言:

張貼留言