2018年11月4日

181104周日快閃大潭

昨日無來, 細媽話無到郊外, 唔算去個街.


今日天氣好, 一早又早起出動來大潭.

陽明山莊閘口真係好好風, 仲有點覺凍.


行快D, 熱下身.


速速過, 溫度就適中.

楓香葉子又長大士好多.

今日婆婆成日在我前面, 要追返佢先.




婆婆掛住周圍望, 終於追過佢.

到大霸, 秋風又吹到頭髮亂晒.

雖然呢段路唔係長程, 但都要中途小休飲水食下野.

小休, 當然要有第二次.

婆婆又在前方.

等我追過佢先.

今日好順利, 依家仲好早.


到另一小休位, 都係 8 點 10 咋, 但風仍未細過.

等我變個靚仔先, 否則, 媽咪有排唔開餐俾我.

陽光終於偷到位出來.

下星期又係天氣好.

我地打算去另一度玩.

今日唔曬, 行都快左.


最後一條石橋.

過埋就到大潭道.



對面見到大潭道唔多車, 交通應該好暢順.


 今早已經早左來, 依家未到 9 點半就行完, 今日行得好快.
仲有到車站就有車, 落車就見的士, 一閃未到 10點半就已經到屋企飯堂呀.

沒有留言:

張貼留言