2018年11月18日

181118周日樂活洛

又話今日會一大舊厚雲在我地頭頂, 無損我地周日來城門河晨步喎.


就算有微雨都無有怕, 我地一家堅持做運動.

唔止我地, 都好多街坊咆步.


婆婆好利害.

佢肯行時, 我要好急步追佢.



雖然厚雲.

都感受有點紫外線.

太陽帽係唔可以唔戴.

因為除左保護眼晴, 亦係我 logo.

城河街坊都認得我.

因為好少狗狗戴帽.

唔燦眼, 心情會好好多.


婆婆走到好遠.

但我點都要有櫈就坐一坐.

悠悠閑閑, 慢活, 樂活.

媽咪話唔駛太急.

其實我好想一早在沙燕橋, 轉去飯堂.

婆婆已經行左好前.

惟有走來打咭等.


齊人, 可以回頭喇.


今次仲唔係可以轉去飯堂.

早少少到.

我地慢慢諗食乜.

諗到 11 點, 咪剛好可以點餐囉, 咁先係正宗慢活生活呀.

沒有留言:

張貼留言