2018年11月10日

181110陰中晴在大潭

本來今日打算去西貢, 但昨晚話今日早晚有一兩陣微雨, 媽咪怕泥路同石級濕滑, 怕婆婆跣, 都係來返大潭就算.
閘口好大風, 叫婆婆自己行落去先, 我整妝好, 就追返婆婆.


唔可以停, 真係大風呀.

過左前一段, 就無晒風. 今日頭頂真係好厚雲, 一定唔怕曬.

婆婆今日著少左, 可能夠運動, 身體好, 唔怕凍.

婆婆今日hea左, 成日在後.


係咪早左呢, 今日都撞唔到相熟朋友仔.

水又少左好多.

遲些少, 叫婆婆試下.

我地要上大風坳.

暫時都係向下行去大潭道.

我自己都未覺係伯伯, 不知跑得幾快.

仲識飛躍.

點解要走咁快 ?

因為細媽話要茶花樹燒烤場先可以小休食早餐.


上星期行得快, 今日會點呢 ?


我覺慢左, 你地睇婆婆太悠閒.


小休點二

快快開餐啦.

楓香在山竹後, 有排先可以回復壯麗.

但草地可以回復快多.

咦, 有朋友仔, 但唔識喎.

厚雲漸散, 見少少藍天.

婆婆仍係自我享受大自然.

陽光終於照在大地.

行快兩步, 到樹蔭先.


最後石橋.

一見大潭道閘口, 睇住車車走, 上星期就係住到呢班呀.
車走了, 反正媽咪又冷親肚痛, 預返時間俾佢安心去廁所.

沒有留言:

張貼留言