2018年10月28日

181028周日勤步身體好

又到周日, 好緊張, 到清晨 4 點就叫細媽起身, 驚佢唔知醒, 我隔一陣就叫佢, 佢懶床, 成接近 7 點先肯起身呀.


我想婆婆做多D運動, 郁動多, 身體就健康.

今日好好陽光, 我在大細媽同婆婆護蔭下, 就唔怕曬.

藍天下.

秋風下.

我聽到大細媽商量, 有乜郊野路程, 適合婆婆秋步行.

但周日, 就例必來城門河.

唔駛兩日都太粗勞.


訓練有素, 我兩婆孫都仍能大踏步.




我暫時仍未認到新路轉去飯堂.

好彩大細媽會提醒我.


下周, 玉兔迫近香港, 有可能周六早上好接近香港.

早排講到比山竹更勁, 都好擔心, 因為山竹後遺症仍未清理好. 現在預計靠近會減弱為強烈熱帶風暴, 但都唔可以忽視.

今日享受住今日開心陽光.


夠時間, 快D回程.

午市快到, 婆婆, 行快D.


一見呢度, 我就知快到飯堂.

媽咪快D點餐啦, 你地搞好, 咁我先可以開餐呀.

沒有留言:

張貼留言