2018年10月17日

181017重陽避走到彭福

媽咪星期日晚飛左去玩, 今日重陽節, 細媽帶我同婆婆出動.


一日假, 都係簡單行下城門河.



細媽成日望我條腰.

佢話我條腰弱左, 但屋企個磅壞未買返, 唔知有無瘦.



我當然跟住婆婆行.

途中都會八下.


出河口.



天陰陰, 唔曬.




今日原來在城河有跑步比賽, 我地要改道.

賽手多, 細媽怕我俾人踩到, 係要用繩拖我走, 我唔想呀.

好彩到對岸就可以自由行.

呢邊想行去大圍方向都唔得.

點解 ?

咪有人封住條路唔俾過囉.

惟有轉去彭福公園啦.

唔過來, 都唔知山竹將石船摧毀成咁.


風後多唔另類擺設.



就快到喇.

到喇.


我當然自己有自己玩.

唔好影相啦, 好忙.

我要搵下有無朋友仔.

咦, 快 11 點喇.

你地唔肚餓咩 ?

去邊個飯堂好呢 ?

返屋企飯堂啦.

好彩早叫你地走, 早來先易搵位呀.

食飽飽, 想搵周公子了.

細媽, 快手D得唔得 ?

終於安頓好, 有得休息.

唔好嗜我呀.

沒有留言:

張貼留言