2018年10月1日

181001十一假漫步

今日係十一假期, 對我地來講, 就係一個公眾假期.


玩左兩日, 今日開始有少少倦樣.

跟昨日同一時間, 陽光又柔和左.

我地繼續慢慢漫步.

偶然, 婆婆比我快.

我就急步追返上.

風和日麗.

享受慢活.

但今日出左少少意外.
就係想跳上櫈休息時, 唔知點解會失準, 彈唔較高, 撞到櫈邊反彈落地.
仲要反左肚, 轉唔到身, 在地面四腳朝天撐, 細媽在我身旁無晒反應, 量久先識抱起我, 媽咪相距太遠, 無法即時幫我.

大細媽驚我跌傷腰椎, 可能唔算太高, 又有 cooling coat瀉左少少力, 無大礙.

驚嚇完, 繼續前進.


我笑得出, 無事呀.

昨日塌下大樹, 已綞鋸斷成一段段在路旁.

細媽話今日繼續帶婆婆行捷徑去飯堂, 所以先打咭先.

仲有, 時間仍早.

再行遠少少.

到呢度再打咭.

今日秋風吹.
MVI_1388

悶氣吹走.

婆婆, 我記得昨日行呢隧道.

婆婆, 記住點行喇.

真係快好多去飯堂, 本來未到飯市, 但婆婆好似好肚餓, 大細媽都未睇定食乜, 婆婆已經點車仔麵呀.

可能一連三日, 出街都有雞片食, 唔知係咪又食多左, 又消化唔好, 又痾軟便.

沒有留言:

張貼留言