2018年10月13日

181013秋涼在大潭

今早起身得 23 度左右, 涼涼地, 唔駛冷氣車同 cooling coat出動.
來到陽明山莊郊野公園閘口位, 好多人, 原來今日又有雷利長跑.


都係快快落去廁所先, 怕要排長龍.

出奇意外, 男廁排長龍, 女廁無人, 見到都係男士參加比賽多.

唔知佢地條路線點跑.

但入得燒烤場集合, 都係往下出發.

細媽聽到話跑港島衛徑.

突然聽到好嘈人聲, 大隊衝落來, 細媽為免我行山路俾人踢到, 要我上運動繩.

到水塘啦, 大隊尾了, 我地行另一邊避佢地.

水霸無見跑手, 即係唔係跑去大風坳.

咦, 細媽呢 ?

佢行錯路, 落左霸底 ?

原來佢無周圍走, 嚇得我呢 ?
小休先.

大自然十字架.

今日好似好暢順, 因為我無周圍八.




正經行.


因為想去第二個站.

食第二輪小點早餐.

行山, 有得玩, 有得食先係至開心.

明明今日涼涼地, 好舒服, 但就見少左朋友仔同行山人.



唔通我地快左 ?

好快到最後一條石橋.

9:35到, 見住架車走, 即係唔髮急, 慢慢來, 唔駛催婆婆動作快D.
好彩今日多雲, 等車就唔駛早幾星期咁曬呀.

沒有留言:

張貼留言