2018年10月6日

181006洛在大潭秋意中

又周六, 有節目.


六點起身, 都係 23 度咋, 來到陽明山莊都係差不多溫度.

入秋, 早上陽光照來都係暖色.

好似黃昏咁, 係黃光.

因為溫度適中, 所以媽咪話都可以唔著 cooling coat.

呢個時間, 呢種黃蛾周圍都有.

近排都少撞到相熟朋友仔.

山竹後, 好多樹木因折斷鋸下, 呢棵斷木, 竟然仍為生存, 在無根下, 仍頑強地生出好多嫩葉.
可惜, 最後都應該無法壯大.

媽咪詰要影低婆婆今日著乜衫, 驚婆婆行慢留後, 媽咪都記得佢著乜衫.
唔係婆婆有乜事, 係媽咪無記性咋.

唔熱, 不知行得幾開心.


見到草地又好興奮.

掘下草, 乜野都放鬆晒.

今早仲話好耐無見過 Diso, 佢遠遠就認得我地, 快步行緊來, 今日唔係佢媽咪或家姐帶, 似係爸爸帶, 當然佢爸爸唔識我地, 但應知我地同 Diso 熟, 襯佢未到, 影張相先.

婆婆又自己識行另一`邊.

我地就來水霸影相.

好好風.

秋風吹.
MVI_1417

同婆婆匯合, 繼續前行.

去燒烤場, 先可以食早餐.

細媽又叫救命, 原來隻蜜蜂又在佢面部爬, 細媽嚇到面部扭曲, 青筋出晒.
幫佢唔到, 怕蜜蜂針佢, 只可等隻蜜蜂自己走.

蜜蜂走, 終於可以食早餐.

我食飽, 先有力氣行落去.😎

現在溫度高左D, 婆婆可以唔駛著多件背心.

又小休, 小食快來.

今日係無雲, 所以唔可以在陽光下企太耐.

呢段比較曬.

但仍可以接受.

蜥蜴都出來曬太陽.

曬多陣啦.

係蝴蝶長成季節, 周圍飛, 但細媽驚囉.

最後出大潭道一條石橋.

又開心行左兩個半鐘, 現在又去下一站 : 屋企飯堂呀.

沒有留言:

張貼留言