2018年10月14日

181014周日開心洛

又到周日例牌晨運.


我不知幾鍾意.

行完就可以去食早餐.

婆婆都係呀.

我地兩婆孫.

運動完就回家休息.

日日來都無問題.

問題在大細媽要返工咋.

佢地賺錢錢.

咁我同婆婆就有時間休息, 再去玩.

今晚, 媽咪又去旅行.

下星期有重陽節.

唔知係咪三日都來城門河呢 ?

我唔介意.

運動兩個鐘都夠.

咁我同婆婆係老人家, 有老人優惠, 行少D.

我仲未記得係改行呢邊隧道去飯堂, 都係要跟實細媽好.

自從改由呢邊行, 感覺近左, 又好似好D.

哎呀, 近左, 又早左到飯堂, 午市無到, 改食麵餐啦.

沒有留言:

張貼留言