2018年10月20日

181020三婆孫遊西貢獅子會

星期六, 三婆孫唔過海, 改去西貢獅子會.


都有一段時間無來.

例牌周圍巡.

遠遠有隻雀望我呀.

來到, 必定掘下泥
MVI_1590
爽呀.
MVI_1591

唔係化, 花窿都影.


荷花池唔係季節.

換左公仔喎, 今次我無驚佢.

難得入秋, 可以上去山徑行下.

等婆婆熱身.

希望婆婆夠氣行下少少山.

等細媽諗下入秋山路.


而我就坐下 hea下。

曬喎.

我要走, 我要轉場, 唔好阻我.

細媽 : 行左個半鐘都未夠, 就話要走, 叫極你又唔聽, 等我好似癲婆大叫你呀, 好彩捉到你上繩咋.
細媽, 你驚乜, 我知行到閘口就會停, 行去西貢, 我僅係坐私家車啦, 我係唔會自己行呀.

仲早, 一於行西貢海傍先.




山竹後, 海傍仍未清理, 隻大遊艇仍無法處理.

都係去哥哥度食飯.

又早來, 易搵位.

除帽好燦眼呀, 好大風.

好彩, 一陣就無野, 攰喇, 食完早D返屋企呀.

去得遠, 就要晏D先可以休息, 搞咁多野, 要成 3 點幾先可以瞓下.

沒有留言:

張貼留言