2018年8月4日

180804大雷雨後大潭

細媽早點起身清潔, 六點叫我地起身梳洗, 準備好晒, 正配出發時, 露台望向港島一面, 黑晒.
跟住媽咪聽到雷響, 一睇手機, 原來剛有零散雷雨由西南方向移來, 惟有留在家等雨過.
停雨即出發, 來到陽明入口, 都 8 點幾, 杷熟的朋友仔都應該走晒.


遲左呀, 要趕返時間返屋企飯堂.

唔好停.

媽咪一路行, 已經講話會唔會有蠑螈走上馬路, 當細媽叫媽咪唔好咁天真時, 佢就出現.

細媽話應該唔多, 當捉起一隻, 想帶佢返水溪, 唔止呀.
你地唔好又行上來, 出太陽, 你地又唔識返落水溪, 會變乾屍呀.
又或者俾車同人踏扁.

努力.

留影, 媽咪怕同婆婆失散, 都知佢著乜衫, 因為大細媽都唔會記得.

落斜, 努力.

一路行, 見婆婆溜後, 細媽話俾婆婆知, 如果佢攰, 可以自己上返涼亭等我地.

到水塘邊, 頭頂係厚雲, 遠處係藍天, 相信呢一至兩個鐘, 都唔會有雨.

兩個水塘仍未成功連埋, 下星期應有機會.

繞個圈.

有微風, 今早尚算唔太熱, 可能今早大雷雨有關.

唔可以落去, 要上山搵返婆婆.

最鍾意扮獅子山.

又努力中.

細媽, 等埋我, 上大斜呀.

老人優惠, 就係有私家車坐.

見涼亭, 唔知婆婆等左幾耐呢.
見到佢, 無在涼亭坐, 行開左另一個開揚位, 原來多蚊咬, 變左無地方大休.

要趕時間, 細媽話要食六號餐.

行緊時, 媽咪話會唔會又有走上來呢, 細媽又話佢天真, 媽咪低頭一望, 又一隻, 於是, 兩個女子又周圍再視察, 幫得就幫佢地返水溪.

忍唔住, 又要來睇下.

殊, 細聲D. 細媽手勢示意, 媽咪影完相, 細媽望住張相細聲講 : 豬鼻呀, 佢地竟然聽到, 即飛撲入返水. 有無咁好聽覺呀 ?

婆婆無入去, 佢慢慢出返去閘口.

遠遠見婆婆企係度, 原來有隻年輕野豬在搵食.

呢隻真係有豬鼻呀.

今日少左大休, 來回用左接近兩個鐘, 大雷雨, 無阻我地運動.
聽日係全民運動日, 我地當然嚮應啦.

沒有留言:

張貼留言