2018年8月17日

180817七夕醫生會

早排配左兩星期藥, 醫生有提, 如果食一星期, 情況好, 可以減左抗生素, 但一停, 軟便又來, 惟生繼續食埋餘下一星期抗生素啦.
星期六同日玩完, 星期一無便, 藥都食晒.
星期二晚, 細媽收工返來, 有便喇. 雖然唔係硬身, 都可以接受.


點知, 星期四晚, 細媽收工返來, 洛洛又表演痾大便. 係軟身.

細媽剛清潔完, 洛又痾第二篤, 更濕.

又清潔後, 再立刻第三篤, 唔得掂, 好爛呀.

媽咪返來, 惟有打電話去診所, 想問吳醫生, 配藥定覆診好呢.
點知診所所有人太忙, 媽咪再夜D打去, 醫生收工走左了.

媽咪只有今早再打, 點知吳醫生今日起放大假, 哥哥想係醫生未上機前問下意見, 仲未到. 媽咪即刻問晚上有邊個醫生, 今晚收工帶我去睇, 今日係陳醫生姐姐, 因為醫生姐姐主力心臟科, 不定期在診所, 我呢幾年搵開佢, 只係早輪手仔軟同軟便, 撞唔到佢咋.

約 7:15pm, 細媽收工趕返屋企帶我出去, 媽咪收工, 直接去診所.
可能係專科啦, 所以, 所有睇其他醫生的朋友仔都睇完, 都未到我, 我等到 8 點半過後呀.

醫生睇晒紀錄, 摸我肚仔, 見我肚仔有D漲, 似有少少痛, 加上我一直都軟便, 雖然無痾, 都擔心我有胰臟炎, 建議驗血同照X-ray.

大細媽在外等候.

報告出了, 血報告, 大致正常, 無貧血, 指數都在正常範圍, 係血小板大左D, GLO低, 要多飲水. 而脾臟有發大情況, 醫生驚我脾臟有腫瘤或cancer, 建議照超聲波, 就知脾臟有無纖維化出現.

因為我年紀大, 消化能力相對比年輕時差, 建議唔好俾太多零食或只食肉, 自己煮係最好, 但要適當將飯同肉比例拉近. 食開的狗糧就唔好再食, 同轉一隻易消化糧. 可以食酵素同益生菌幫助消化, 但我都有食開, 唔通係肉粒粒問題 ?

我只係食白金肉粒咋, 可能肉粒蛋白質比例高啦, 但我只係一日食廿粒左右, 惟有暫停先.


配左一星期藥, 有抗生素/止瀉丸/益生菌, 細媽話都打算幫我照下, 但要抽空安排.

本來, 今日係婆婆舊曆生日, 大細媽一早預今日收工即返來, 同婆婆出去食飯, 點知我要加急處理, 婆婆諒解, 睇完回家, 外賣長壽面, 俾婆婆食住先啦, 明天補返.

沒有留言:

張貼留言