2018年8月11日

180811一號熱帶低氣壓加黃雨

有個熱帶低氣壓在星期四傍晚進入香港 800 海浬, 仲掛一號戒備信號.
明明今日係星期六, 我已經清晨五點幾起身, 但大細媽都無學我, 摸黑起床.
到 7 點幾, 落到好大雨, 掛埋黃雨, 等左一星期, 今周無運行了.

媽咪都懶床到接近 10點先肯起身. 佢地見停左雨, 話不如出去行個圈, 順便食個午餐. 
今日係初一, 天文大潮, 出去都仲係黃雨, 我地走去睇下條河有無好似以前咁又水急, 又氾濫.
竟然無乜水, 見底, 唔通水利真係有成效 ?
但早排明明好多水流.


細媽, 我唔想行去九龍城呀, 今日踏入舊曆七月, 我好易見到D哥哥姐姐.

好野, 唔去果邊.

媽咪話行去天橋, 我就可以自由行.

行快D.


咦, 我想過對面馬路呀.

都係唔好, 果邊又接近某塊福地, 易撞見姐姐, 都係唔好.

上天橋, 唔駛拖.

雨後獅子山.

我成日都扮獅子山啦.

周圍兜個大圈.

差唔多, 飯市了, 立刻跑去搵位先.

今日婆婆偷懶, 唔肯出來, 姨姨話不如外賣俾婆婆, 當然唔可以啦, 不勞而獲, 佢以後會更懶呀.

沒有留言:

張貼留言