2018年8月5日

180805早步在城河 - 全民運動日

今早又摸黑起身, 媽咪話唔會又大雷雨卦.
來到小瀝源, 天氣唔錯喎. 


手機響, 雷暴警告又來了, 但頭頂係藍天呀.

唔知雷公係邊度頭頂呢 ?

我掛住八, 婆婆超前好多. 婆婆, 等埋我呀.

急步追, 終於貼近.

我好鍾意同婆婆一齊行, 並肩行, 拍住上, 齊運動, 身體好.

因為今日係香港全民運動日.

藍天呀, 周圍望, 見望夫山果頭就好多厚灰雲.

呢邊就好好陽光.

好彩有高樓擋下.

否則, 就算著住 cooling coat, 都唔可以在烈日下曬.

中暑點算.

針山一邊, 無晒雲.

可能仲早, 雖然熱, 但陽光照來, 仲未抵烈日強度.

雖然係咁, 都係影完相就搵遮蔭位行.

同姨姨打完招呼, 我又在習慣位置小休.

休息一陣咋, 婆婆又超前.

佢肯定肚餓, 行得咁快.

行下都要休息下.

唔駛扯太緊.

反正都係要瀝源橋就回頭.

今日無朋友仔, 早排提話去游水,唔通最後定今日 ?

今日無朋友仔吹水, 早左到飯堂, 但飯堂好黑無燈又無開風扇.
原來跳電制, 其中一邊無晒電.

咁惟有坐近外邊, 唔駛在內邊咁焗.
野食到齊, 電又有返, 我地即時搬近風機位.
點知, 電力時有時無, 好彩我有自備風扇咋.

沒有留言:

張貼留言