2018年5月12日

180512三婆孫遊獅子會

媽咪又去左旅行, 今日周六, 細媽一人帶我同婆婆去獅子會.


落車即見花花.

整裝好, 入去喇.


來到, 我有我.

細媽, 跟實我.


成地都係未成熟就掉在地的荔枝果.

剛才, 好鬼爽.

因為剛落車, 未瞓醒, 熱身完, 開心晒.

花開季.

仲有好多茶花.


今日都好多朋友仔.

婆婆唔理我地, 只顧望其他.

玩左陣, 四腳已經變左咁, 細媽話影低俾媽咪睇.

熱天來.

跑夠, 要搵地方休息下.


落水好唔好呢 ?

哎呀, 有龜龜霸左.

我惟有搵其他地方捐去八.

青蛙橋整好, 好耐無在此跑.


又要周圍走下.

MVI_0030

MVI_0032

細媽, 幾點呀 ?

走未呀 ?

不如......

細媽 : 乜事呢 ?

我想入袋囉.


MVI_0035

唔想行喇.

細媽 : 咁耐無來, 去睇埋荷花先啦.





但你睇下, 陽光在頭頂.

午間不宜久留.

都無人啦.

無朋友仔喇.

細媽, 真係想走呀, 夠鐘食午餐.

細媽 : 10 點過D, 玩兩個鐘就嘈住走, 次次都好準時, 計得咁準.

早D去, 易搵位呀.

細媽, 我掘下泥啫, 又玩泡泡浴, 幾時先有得瞓呀 ?

細媽 : 反正熱啦, 我開住風扇, 你慢慢吹, 我有我做家務.

吓, 咁都得 ?

沒有留言:

張貼留言