2018年5月13日

180513熱熱五月中

俗語話, 未食五月糉, 寒衣不敢送. 但下月先係端午節, 今日係新曆接近五月中, 就熱到傻.


細媽都帶定冰包俾我, 媽咪就唔識拎 cooling coat.

上星期火焰樹, 花花仍好鮮紅.

小瀝源出河畔一段, 比較多陽光照射到, 我靠邊行. 細媽在後跟住我, 媽咪負責在無遮擋位就手抱.

曬到呢.

下星期真係唔懶得, 要早出動.

晨運會舒服D.

好彩我都識走位.

細媽在旁打傘擋陽光, 等媽咪同我準備好, 即時走位, 媽咪快手影.

在蔭暗位置都可以影啦.

小黃菊又開花時, 遲些又遍地花開.

好熱呀.

細媽話, 今日一到沙燕橋, 即俾我轉彎.

細媽緊隨我, 咁我到每處, 都在傘影下.

仲欠一段路, 陽光太勁, 衝唔到, 都係等兩位宮女侍候.

有遮擋位就自己行, 開揚位就抱, 密密專心行, 又到至愛飯堂, 姨姨, 唔該過來寫單吖.

沒有留言:

張貼留言