2018年5月6日

180506雷後熱傻在城河

我同媽咪一路瞓, 無人叫我地起身, 原來今早雷暴警告, 有效到 8:30. 
細媽見 8 點喇, 太陽出, 馬上叫我地.
來到小瀝源, 陽光普照.


雀仔都在河中曬太陽.

無預到雷雨後咁曬, 好彩我有宮女擔遮侍候.

呢個時間, 係火焰樹開花.

咁龍舟會附近的火焰樹一定更紅.

藍加紅.

多埋綠, 正.

宮女會一直跟身, 唔可以甩腳.

石船外的新水池, 裝修架都拆左, 但都唔知幾時開張.

轉返河畔, 多左高樓擋, 好D.

加埋宮女, 否則, 我頂唔到.

唔好在烈日下暴曬呀.

終於行到橋底, 休息下先.
諗住繼續行, 一出去, 曬到返轉頭, 兩個宮女, 一個負責抱, 一個負責打傘.

去到有樹蔭, 我先自己行. 有位就要休息囉.

呢段好D.

剛好有厚雲擋左太陽, 仲有一小段.

好野, 到隧道, 唔埋 三七 廿一, 箭步走.

過左隧道都係曬, 有兩個宮女分工, 馬上走去飯堂, 搵定好位, 等婆婆來.

沒有留言:

張貼留言