2018年5月19日

180519陽明大潭燒烤場轉轉走

酷熱警告, 細媽話反正媽咪會六點起身食藥, 不如早起發啦.
點知車來時, 媽咪醒起無帶銀包, 要返屋企拎, 錯過兩班車, 好彩車密咋.
轉到上陽明山莊大潭郊野公園閘口出發, 都未夠 8點.
頭頂有一大舊厚雲, 希望唔好走左去.


似乎天公想俾我有個藍天.

大細媽話今日去摸下條新路, 因為未去過.
但要落去廁所, 全家方便左先.

再轉返上來少少, 就係有條苗圃段, 我地知係好短, 但想八下.

唔知盡頭係咪有山路通去其他地方, 睇地圖就搵唔到.

途中, 見呢隻細雀搵到食物.

又見大菇.

我地慢行, 8 分鐘就到呢度, 有閘唔可以入呀.

八完, 我地又原路出, 繼續向大潭水塘方向.

今日唔落水塘, 只係想在附近幾個燒烤場 hea 下.

到落大斜前的涼亭止步.

見到兩隻竹節蟲, 可能厭我地嘈, 往上爬走.

休息完, 回程了.

又到中途一個燒烤場.

呢個少人入來.

我地再轉最大一個.

因為呢度有魚仔同青蛙.

仲有蜻蜓.

好多蛙呀.

今日熱, 加上係星期六, 未見有入來燒烤.

太熱, 要走喇.

熱成咁, 都相信要摸黑出動, 但唔通日日都城門河 ?

沒有留言:

張貼留言