2018年3月25日

180325三婆孫周日城河畔

今日又三人行, 因為媽咪自己去玩, 又由細媽帶我同婆婆.


整妝好.

出發.



又到等婆婆時間.


婆婆食左去水藥, 上廁所會密左.

婆婆, 行喇.

你帶頭, 我跟住你.

到河畔.

又第二次等.


細媽, 食早餐呀.

食左先夠力行.

昨日未補夠眠.

要快快打完咭呀.

細媽, 我地要追返上去, 婆婆已經行緊去飯堂.

又打咭 ?

細媽: 洛洛, 你追到婆婆啦, 唔係等埋一齊行, 你自己走咁快, 我地追唔到你呀.

婆婆: 追到的傻左.

我想快快搵位呀.

嗱, 又俾我搵返呢個清靜位.

我幾叻.

快快點餐啦.

沒有留言:

張貼留言