2018年3月17日

180317二表姐畢業預演

今日星期六唔行山, 帶咁大束花來彭福, 乜事呢 ?


細媽仲著裙.

原來約左二表姐來影相.

因為二表姐今年大學畢業, 普通公園, 我唔入得, 所以來彭福影畢業袍相.

我地僅係好開心啦.



仲有我姨甥陳小小都一齊來.



二表姐同爸媽影, 我走開同朋友仔玩先.






小小望大地, 有抱負.

行去另一度先.



要換景, 影多D.






























都好晏, 我地走去西沙茶座食飯先.


飯後, 我地行去泥涌, 好耐無來.







轉場.

就係返去中大, 順便去影下天人合一.

天色唔好, 只可剪影.





畢業禮都係大姨媽同姨丈先可出席, 因為想見證二表姐, 我偷雞入來, 無周圍走, 唔緊要啦.

沒有留言:

張貼留言