2018年3月21日

180321周三有節目

今星期一下午, 細媽同婆婆去左花展, 今日輪到我有份出街.


起來有少少涼意.

免得冷親, 著衫起來.

都幾好風.

但陽光照來, 有左暖意了.

曬住太陽, 等婆婆.

仲未出來.

真係等到呆.

眠一眠先.

咦, 出來喇.

又可以行.

風吹下都好舒服.




到打咭位, 咁大風.

會唔會吹走我.


細媽, 仲影.

我地好趕時間呀.

今日, 婆婆又玩失踨.

可以專心走去飯堂.

但婆婆行得慢, 都要等.

襯午餐人潮未到.

搵個位.

等埋細媽整好野.

就可以開餐, 我等左好耐呀.

早上行左兩粒鐘, 下午要補充體力, 唔好嘈我呀.


沒有留言:

張貼留言