2016年4月23日

160423洛開心在城河

又係雨會來時, 今日早些出動, 安全在城河行下, 我都好開心.


咦, 呢棵松樹定係柏樹開花, 又幾特別.

本來有幾滴雨, 好彩又只係幾滴.

點解有個影撲來.

原來係識左幾年的洋蔥.

等左成星期, 休息夠, 當然精神爽利.

婆婆, 你都唔好偷懶.

做下晨操, 我兩婆孫會越來越後生.


雖然都11歲, 體力無幾年前咁勁, 但我仲有點 baby face.


又有招牌傻笑樣.

有時又威風澟澟呀.

今日早左, 又未到午飯時段, 走去對岸走多圈先.


無雨, 雲又厚, 但都覺有些熱了.

都係快快去大休.

細媽, 我唔行, 我要上車車.

每次到飯堂, 姨姨叔叔都知我地一家四口, 婆婆行去廁所, 姨姨一唔見婆婆, 都問我地係咩等埋婆婆來先點餐.

我都有補充體力呀, 開始熱, 都係快快去大圍回家.


沿途有樹蔭有櫈, 我覺得熱, 都可以坐下.


好曬呀, 我唔想出來喎.

陽光又俾雲擋, 咁我出返來啦.





細媽記得城河道有棵油桐花樹.

但過了花期, 油桐花只剩零星花簇, 又要等明年.

雖然望唔到滿地花, 但屋企的鳶尾蘭,  又開花了, 又有得睇.

沒有留言:

張貼留言