2016年4月4日

160404清明節定兒童節

細媽話今日有雷雨, 係清明節喎, 會雨紛紛, 唔遠行得, 前兩日在小瀝源起步, 今日新鮮D, 在亞公角起步.


又真係有少少雨粉喎.

唔通又在隧道, 玩幾千呎豪宅遊 ?

原來要經隧道先可以轉返出路面.

一山來, 見到紅棉同黃風鈴並排.

又真係好靚.


經年累月, 婆婆行山練得身體好, 你地睇, 佢仲好後生, 人比花嬌.

其實今日4月4日, 我明明記得係兒童節.

每年, 細媽都有兒童餐俾我呀.

現在咁好天, 點會係清明.

唔理乜野節日, 對我都一樣.

不管晴天陰天, 就係放假有街街去.

唔理係咪日日同地點.

我都帶住開心笑.

享受每個假期.

唔係曬命.

難得婆婆仍有心有力.

我地珍惜每一天.

因為早幾日前嘔嘔, 大細媽都擔心左一輪.

今日又遇到相熟朋友仔, 傾兩句啦.

行城門河, 跟住, 我已慣性行去沙角邨.

簡簡單單, 行下, 又去食下, 我不知幾鍾意.


以前玩左兩日, 今日都唔要粗勞.

我今日又專登走埋去我身後的叔叔姨姨腳下, 俾姨姨抽下水, 我好enjoy, 媽咪讚我, 唔似以前咁 cool.

已中午, 溫度上升好多.

行行下, 細媽突然向天指住笑, 佢話好似........, 佢真衰.

熱了, 攰了.


唔想行, 都係快快回家.

飛快上的士.

趕緊洗白白.

接住又係 Zzzzz

沒有留言:

張貼留言