2016年4月3日

160403霧入上窰

昨日只係早上嘔左一次, 跟住好精神. 所以, 今日照安排行山, 但唔深入山頂霧中, 改在水平線商一些, 應該無問題卦.
點知一入西貢區, 俾濃霧嚇傻, 在的士上, 車頭玻璃, 好似俾細雨打.
幸好, 落車時, 又唔係好濕, 係仙霧緩緩飄來.


我地見部車駛入濃霧, 好快就唔見.

但山路又唔係濕, 唔算超乾爽, 唔會行到肚仔濕晒.

入來坐左兩輪車, 仲未回魂.

熱身後, 我終於識笑.

踏入春天, 嫩葉發芽.


石班木 (又名: 車輪梅, 迎春花), 正值開花期.

 滿山都係花花, 早排睇野生吊鐘花, 呢期睇迎春花.

霧中花.






我好好記醒, 記得轉彎有石櫈, 一支箭衝去霸位, 點知幾個女子咁慢行來.

行快D啦, 喂.

不經不覺, 又到曝罟灣營地.

好少見有人來露營, 但垃圾箱周圍係垃圾, 希望大家, 自己垃圾自己帶走.

遍山無垃圾, 跑都通暢D.

回暖了, 婆婆唔駛穿太多衫出來, 咁就唔駛一路行, 一路脫, 拎住咁多衫.



今日, 溫度適中, 又無雨, 係晨早大霧, 鬼叫我地早咩.

唔早入, 怕似早幾年時, 多人入來拜山, 等左成個鐘小巴, 怕怕.

陽光在厚雲中透出, 終於可以望遠點.


媽咪話望住我呢兩老,仍可輕鬆地行山,乜都抵啦. 我好似係中佬來.

輕鬆又完成呢段郊遊徑.

陽光出來了.

霧散去, 周圍景色好清.




嘩, 超曬.

慢慢行兩個半鐘, 好彩, 我地都行完, 快出返市中心, 快食午飯.

因為我要爭取午睡呀.

沒有留言:

張貼留言