2016年4月9日

160409與迪蘇約會在獅子會

今日星期六, 瞓到好晏先起身, 唔係去行山咩 ?


原來, 媽咪約左迪蘇來獅子會.

我地來到, 玩住等.





遇上呢位朋友仔, 我地玩左好耐呀.

迪蘇來喇.




我地識左六年多, 好少一齊合照.


我算係咁啦, 都交到少少差.

聰鳴茶座裝修後重開, 我地約埋一齊試下.




我見呢個位都幾好, 霸左來坐.

媽咪可以望到我.





新款美食 - 龜Pizza, 有齊頭, 四手腳同尾尾.


今日唔太多人, 任坐. 但後來見店員, 拎個牌在門外, 寫上"狗隻不可佔用坐位."

咁少人來, 我咪霸下先lor.



茶座食物同以前大不同, 價錢比以前貴, 但有特式.

在茶座 Hea完, 都係要走動下.



或者去魚池睇下魚都唔錯.

蘇菲, 何解伸個頭入去.



媽咪傾下歇, 又快到 3 點.

迪蘇都要返屋企休息.


希望迪奇快些好, 我地可以再約去郊外玩下呀.

沒有留言:

張貼留言