2016年4月17日

160417城河熱晨步

昨日行半日, 今早都有點懶床, 但我都好願意出街行下.


但九點鐘, 沙田都有接近27度.

陽光曬住, 大細媽話下次都係要帶定散熱戰衣.

好彩仲有些雲, 未至於直曬.

遲些, 要安排摸黑出動了.

婆婆都肯行, 我地就盡量唔可以俾佢停, 郁多D, 身體抵抗力好D.

感覺快夏至, 越來越熱.


串錢柳下, 希望媽咪快中六合彩, 咁細媽就全職照顧我(發夢中).

杜鵑花期快過時了.

今日在河邊, 見到兩隻小龜, 有一隻, 婆婆一叫即嚇到跳入水, 呢一隻, 婆婆叫佢爬上來, 跟我地返屋企 XDXD, 如果真係爬上來, 咁好唔好帶佢回家呢?

今日一來熱, 二來, 媽咪要聱返屋企睇醫生, 我好醒目, 一到沙燕橋就即轉隧道.

咁熱, 中途, 大細媽都有幫我灑水在背, 都係快快食埋野, 早D回家好過.

沒有留言:

張貼留言