2016年1月31日

160131晨運樂

仲有一個月, 我就滿 11 歲, 但已經開始半老人生活. 咪就係玩一日, 第二日要 Hea.


今日瞓夠, 我地又全家做下早操.

天氣又涼了, 晨步唔會用太多體力, 所以都要著返件褸保暖.

明天又會氣溫遂漸下降, 仲維持到整個農曆假, 好彩唔潮濕.

一路行, 我一路聽到大細媽商議 5日假期點安排.


大姨媽一家去旅行, 我估肥舅父都會, 點都好, 大細媽留港同我過節,

好似話今日稍後有一兩陣雨, 我地又去飯堂食午飯.

然後行去大圍坐車回家.

上星期凍, 無沖涼, 媽咪話今日必需要, 否則全身毛毛易打結.

踵然醫生話狗狗一個月沖一次就得, 但我長毛毛, 無計, 我都只想洗下腳就算.

細媽話我嘴嘴臭, 沖完涼先香噴噴.

好啦, 沖就沖, 搞好, 早上床, 我想有來甜午睡.

沒有留言:

張貼留言