2016年1月3日

160103微雨輕晨步

晨早雨粉粉, 媽咪又懶床, 佢突然跳起, 話我反正要沖涼, 大人又要食午餐, 一於搏下 城門河係乜天氣.
原來又係微雨粉粉, 好似春天黃梅雨. 都假期第三日, 行下o囉.


白鷺盤據在瀝源河, 細媽話唔通轉移位置過冬 ?!

雨不停, 細媽話抱我去每個天橋底先落地.

天橋底或隧道都好, 起碼我唔會濕晒身.

雨粉粉飄飄, 都可以行下.

細媽 : 好似無雨喎.

無雨o者, 但地濕.

我肚仔都濕了.

在沙燕橋底, 雨點大, 我地又在橋底來回走動做運動.

嘻嘻, 夠鐘, 又到我最愛時段, 你地快D諗下食乜啦, 同姨姨order完, 就快些幫我開餐.

沒有留言:

張貼留言