2016年1月23日

160123低溫 8 度下

「霸王級世紀寒潮」襲港, 預告今日會由慢慢降至 8 度或以下, 打後兩天, 市區更會低至 5 度.
大細媽話我同婆婆, 一星期先出動一次, 說服婆婆, 我地加夠厚衫, 去城門河行一行, 再去食午飯.


媽咪怕我凍, 我仲有多件衫打底.

郁動下, 唔會打震.


全家都急步行, 婆婆幾有活力.


全家著晒禦寒衣, 媽咪最似隻粽呀.

我件厚褸, 有埋帽, 頭頂可以保暖.

我地今日遲出門, 行左個半鐘, 剛好午飯時間.
驚我坐定會凍, 媽咪帶定毛氈仔俾我披身.

仲用夾仔拑實, 真係唔怕冷親.

食飽, 有足夠熱量, 去埋大圍先回家.


途中, 竟然灑下微雨, 乾地行下, 濕位抱下.

我同婆婆全程無打震, 但接住兩天都係 5-6度, 大細媽話全家去買多件禦寒衣, 婆婆一人入了三年, 呢個寒潮不會泠.

沒有留言:

張貼留言