2016年1月30日

160130大浪西灣遠足徑

原本上星期六行大浪西灣遠足徑, 但真係太凍了. 今早本打算去行深井, 準備出門前, 細媽提議今日行.


落左幾日凍雨, 今日暖左好耐, 但起身仍有點涼, 婆婆著件新夾綿褸, 暖住起步.

好靘的高塘口.

赤徑村, 越來越荒涼.

有藍天呀.



婆婆, 準備上山.

由北潭坳起步, 沿途好多山水流下, 石屎徑仍是濕濕, 幸好, 媽咪佢地年頭換左新行山鞋, 好好多.


長命斜中, 我地行一行, 停一停等婆婆, 因為入秋後仍多雨水, 行山少左, 即係練少左腳力.


終於到大浪坳, 當然循例小休.

唔Hea, 落山.

今日少左行山人, 所以上蚺蛇尖的更少.

入村, 例抱.

今日入麥徑的小河滿了水, 小徑又變沼澤, 婆婆話行左一次夠, 跟實我地.


又入村, 媽咪快快抱我啦.

鹽田村的小渡橋重新修整, 好好多.





婆婆, 慢慢行就唔會跌落水.


安全過河了.

我好耐無跑沙灘, 心情零舍興奮.


跟著媽走.

掘沙係最坐娛樂.







跑夠, 又上山.




天氣好好, 仲有點熱, 同上星期日, 相差有成 20 度.

今年頭, 天氣暖, 好多吊鐘花都開了.


到西灣, 一望, 河道改了.

我地唔可以由呢度落沙灘.

必須過橋, 唔懶得.

除非除鞋啦.

今日唔見狗狗, 但是有四隻牛牛曬太陽.


西灣在晴天下, 真係靚到不得了.

MVI_8094



突然好嘈, 原來有隻民用直昇機想違法降落政府專用直昇機機坪, 可能佢發現媽咪影相, 立刻越過我地頂飛走

我地無預午餐, 又唔想在西灣食, 影完相就即離村.



途中仍見吊鐘花, 但難搵較近.


當出到西灣亭, 好彩見到村巴, 我地雞咁腳, 快快跳車.

沒有留言:

張貼留言