2016年1月2日

160102香港仔水塘班納山轉轉行

數數下, 原來我地有成 4 年無去香港仔水塘. 媽咪知水塘有好多小徑, 可以轉來轉去, 又唔算難, 一於揀呢度.
我地坐車直接來到灣仔峽公園起步.


真係好耐無來, 媽咪帶定地圖, 應該唔會轉左去第二度.

入去先.

媽咪, 點行呀 ?

媽咪想轉多轉, 先入金夫人馳馬徑, 即港島徑第四段起步.

見戰事遺跡, 大細媽掛住壩我影相, 一不留神, 雙雙中地雷, 仲要係軟的.
佢地新鞋只係著第二次, 笑屎婆婆.

媽咪最嚴重, 搞左好耐, 好彩搵到水坑清洗, 吾則全程臭屎我同婆婆XD

唔去貝璐道, 去布力徑.


今日都幾好行, 唔辛苦.





天氣騙了花兒開.


細媽見我唔笑, 怕我攰, 要我上車休息陣.


到呢個位, 細媽認得, 十字路, 又上水塘, 又下水塘, 仲有條嗆上理納山, 行邊好 ?

咦, 好似斑納山呢段無印象, 婆婆都話要試下.

婆婆見咁多石級, 話蠢左.

唔算好多級, 我地兩婆孫都無面客扭曲就知.

途中又有涼亭, 有休憩位, 唔錯.


接入落石級, 又有分岔位, 睇清地圖, 向香港仔下水塘方向o岩些.


唔止我地行, 仲遇見朋友仔.


望到海洋公園, 仲見未來的港島地鐵黃竹坑站.


呢後係開揚D, 但好靚呀.


滿山開了茶花.

行山人唔少.


好大件岩石, 呢度又有分岔位, 我地決定靠右邊.

接返入樹蔭底小徑.

雲又多了, 唔再似剛才咁曬.

開始有休憩區同燒烤區, 即更接近水塘.


又有路揀, 去唔去香港仔自然教育徑落下水塘呢 ?
定行去健身徑呢 ?
婆婆話下次先去教育徑喎.

見上水塘水霸喇.


又係分岔位, 又係決擇時.

都係揀長少少一後健身徑.


細媽, 我要隨著你走.

我每步都跟實你的, 你走我走.

好香燒烤味, 燒烤場快到了.

呢度, 我仍未到兩歲時, 同二位表姐來過燒烤, 時間真快.

今日行得好開心, 細媽話又唔難, 應該係退休Hea行時的好去處.

沒有留言:

張貼留言