2016年1月1日

160101元旦探仙姑

老弱殘兵一條 dog 的 10 隻腳, 以往已經攀了及踏足好多高峰, 新一年, 唔貪上高山, 只想繼續開心走.

但仍有心有力時, 上少少高都得, 於是, 媽咪揀了2011年元旦日相同的路, 去探下仙姑姐姐.
當然, 起步係由新娘潭八仙嶺自然教育徑開始.


大姨媽今日都陪我地行, 但佢地一窩蜂走了, 等埋我呀.




今日好好天呀.

橫山腳啦.

過了小溪, 大姨媽話帶我地去一個神祕地方.

由小徑入, 嘩, 好靚溪流, 原來呢度有個好大片平石位.

常常有行山隊在此休息.

又有地方坐, 夏天有人來玩水.

好多人由下流行澗上來, 眼前一片光亮, 行山人士叫呢度做"世外桃源"

我地都發現螺螈呀.

相係睇唔清楚, 睇片來感受下.

MVI_7775

過小溪, 繼續上.




天氣反常, 吊鐘花開, 有些仲結果了.



終於到分岔位, 我地決定上去探仙姑姐姐.

婆婆本來想中途放棄, 媽咪陪佢在旁加油.

到頂了, 在場好多行山人都拍掌, 讚婆婆有堅毅.

等我同仙姑合照先 (511m)




我橫越八仙嶺八嶺都有三次, 婆婆有兩次, 都好滿足.

唔過湘子峰, 休息夠, 要落山了.


當回到自然教育徑, 我地預到東北縱走的參賽者, 呢兩年改道, 碰著.

我地聽到有人來, 就靠邊企.


春風亭集了好多行山人.

襯未有人衝來, 快快影張記錄相, 否則唔知時間呀.

沒有留言:

張貼留言