2015年2月28日

150228我的十歲生辰日

今日十歲生日, 大細媽當然會同我慶祝, 一早打算由陽明山莊行去大潭篤水塘霸底.
點知真係在山中大霧迷濛, 轉唔地方呢?

反正來左, 生日喎, 一於霧中行.


媽咪就係怕我行到濕晒而凍, 但細媽話最緊要我開心, 最多凍凍就攬攬抱抱.

大地回春, 杜鵑花開了.

今日天氣唔好, 都唔放過影相留念.



越往下行, 濃霧一路減.



洛之愛印記.





真係想食左個蛋糕呀.

媽咪 : 隨便食啦.



又真係好好味.














輕輕鬆鬆, 行到大潭道.

好耐無來大潭篤水塘霸底, 海旁陣陣風.

終於到目的地.
























雖然天氣唔太好, 無雨落, 好感恩.

沿途都有車往來, 大細媽輪流抱我出入呢條路.

準備轉上斜路前, 見有一紅磚建築物, 入來八卦下, 原來係大潭原水抽站及舊員工宿舍, 有過百年歷史.



時間差不多, 要走了, 因為仲要花好長時間車坐回家呀.

沒有留言:

張貼留言