2015年2月19日

150219初一行大運

今日係羊年年初一, 雖然係天陰多雲, 但無雨, 只係刮起東北季候風,當然唔放過我地慣性的初一行大運啦.

大風吹, 將霉氣一一吹走, 來年身體更好.


有片為証, 真係好大風, 達強風程度.


好彩每次過晒閘口位, 風會細了.

唔通好多人出埠 ? 燒烤場連傭人姐姐都無.

細媽成日話下午有 19 度, 但現在都好凍下.

要快快步暖身.



一見水塘, 嚇一跳.

快乾塘了, 塘水變黃泥水, 何時雨季來, 咁就可補充填滿返.

遠處已見底.

媽咪本來想直落大潭道, 但由此落, 一個鐘行完, 我地決定上大風坳去英皇道.

駛唔駛咁大風.

大細媽怕我俾風吹走呀.

媽咪開始掌握用手機影, 咁就多些四口組合照.

過晒大霸, 大風都唔怕.

呢帶都好多吊鐘花, 雖然已過最茂盛期, 但都唔錯.


無咁大風, 我可以張口笑, 唔怕入風.


大細媽, 你地估我揀行斜路定石級, 唔駛估, 我次次都係石級上涼亭呀.

細媽又估我會唔會捐水箱底, 我無一次唔入喎.

又到名乎其實的大風坳.

唔可以留太耐, 否則會吹到冷親.


落山路沿途都有吊鐘花, 婆婆一路行, 一路指, 驚我地見唔到.

嘩, 吹到頭髮亂.

婆婆昨晚都係過 12 點先肯瞓, 都好精神奕奕.

行半日夠了, 因為仲有三日假, 唔可以第一次就玩盡, 返屋企休息先.
話今晚有一兩陣微雨, 希望係局部地區啦.

今年, 家中盆栽好應節, 花開富貴, 如意吉祥, Yeah.


1 則留言: