2015年2月8日

150208又賞花

昨日行成十幾公里, 今日攰攰豬, 細媽話既然係攰, 不如又來獅子會, 睇下今日桃花開成點先.

今日陽光充足, 但陣陣風, 仲凍過昨日.


唔係行山, 全家更唔敢除衫.

襯人潮未到, 快步去日本桃花園.

仲有好多細棵未開晒花, 呢棵最大, 放得最多, 仲仍有好多花苞.

比上星期, 花密幾多.

陽光照來, 特別溫暖.

希望下周又係咁好天氣呀.




早排以為要閉關好耐, 想不到婆婆咁快出關, 佢話要感謝天.

我都話係.






睇完桃花, 回到田地, 剛好灑水, 但搵唔o岩位置, 望唔到彩虹.

李子園都係些特別盛開.

牌子寫係日本李樹.

有些仲結埋李子.

太陽出, 龜仔都出來曬太陽.

我家兩隻龜仲冬眠中.


原來雞蛋花樹係會生角的. 其實係果實, 第一次見.

沒入小花叢.

我其實好想同朋友仔玩, 但次次都只識吠叫.

今日遇正幾個差不多身型的小朋友.

一齊追追追.

好爽.

但我次次都係追人在後的.

跑完一輪, 攰上加攰, 細媽話不如走喇, 我立刻帶隊走, 哈哈.

3 則留言: