2015年2月22日

150222團拜日

成個舊曆年假, 我地都未全家人食團年飯.
大姨媽一家出左埠玩, 於是用Whatsapp相約今日, 叫埋肥舅父一家, 來我家附近食午餐做節.

約左一點半, 我地一於入來城門河行下.


真係好天.

但玩左三日, 今日有些攰, 出來散下步都幾好.

剛才仲有陽光, 太陽伯伯又偷懶了.

都好, 唔好太曬, 今早真係覺有些熱.

預左行兩個鐘呀, 雖然訂左檯, 都要早返去, 早些拎位.

可能瞓夠, 精神爽利.

因為昨日行山時, 痾了少少血, 細媽話我假期食多左, 消化唔來, 影響腸胃, 昨晚已經食左加強版益生菌.

媽咪見我笑容, 都知我好返.

細媽話唔行回頭路, 直接去大圍回家.

沿途, 個個話我乖, 企定定俾媽咪影相. 都係我份內事, 唔駛讚呢.

到大圍, 今日人流多了, 為免俾人踩親, 到此止步, 上返細媽號私家車, 要返屋企啦.

為左就我, 全家樂意在室外食飯. 舅母突然唔舒服, 無來.


今日仲為二月之星慶祝生日, 當然有我份, 大姨媽在新加坡帶回我至愛斑蘭蛋糕, 齊齊唱生日歌, 但太開心, 忘了影相呀.


飯後, 全家準備各自回家, 抬頭一望, [我要真普選]又重現在獅子山頭, 雖然在濃霧中, 相信好多人都無忘記.

沒有留言:

張貼留言