2015年2月20日

150220初二彭福開年

年初二, 開年日, 無預先安排, 迪蘇話去彭福跑, 我地瞓醒就去碰佢地啦.

大細媽想我行下先, 所以我地由第一城起步, 經表姐橋行去彭福.


我地遲出門, 唔知佢地到未呢 ?

到埗了, 暫時都唔太多人.

屋企就陽光普照, 來到就天暗暗, 唔落雨就好.

難得來下, 我見到朋友仔, 真係好開心, 吠叫逗佢地玩.

咦, 又有一班來.



有熟悉身影.

原來係叻叻.

寒喧一返, 我又去第二度.



迪蘇有事要遲些, 等我係度等佢地.

佢地到後, 我地搵地方落腳.

之後齊齊去聯誼.

我都好開心同朋友玩呀.

噢, 遠處又有熟悉朋友, 望真些, 係迪奇扮人家狗地呀.





玩到好混亂.

時間唔早, 大人要醫肚.






我地三個邊走邊八.


開心在彭福開年.

跟住我地同迪蘇媽去沙角邨食開年飯, 有迪蘇媽, 我地就有大合照.

雖然.......我在袋中 Zzz, 都感應到全家喜悅呀.

1 則留言: