2015年2月21日

150221初三叫鴨團拜團

2011年開始, 我地慣性約埋朋友仔在年初三, 一齊去三椏村團拜.
知道新年期間有雨, 決定上路經犁頭山來回.
我地行得慢, 提早起步.

昨半夜都落過雨, 四周仍迷矇一片.


好彩又唔係太濕, 泥地好乾爽.

連太陽帽都唔駛戴.

係咪睇唔慣我呢.

仙境般, 不見山.

等我吸下靈氣先.

今日無帶行山杖, 婆婆好醒目, 執到支竹.


一行到石砌路, 石面滑, 婆婆有支竹借力.


嘩, 到三椏村, 仲未見迪蘇及小噹子佢地.

唔通打破宿命.

嘩, 第一次最早到, 可以預早霸返張檯.

每檯都有大吉呀.


難得有朋友, 僅係麻煩佢地代勞, 影張全家福.

點左六味餸, 有老闆娘密制醃蘿蓄, 有大桔作飯後果, 正.


婆婆 : 撈起, 撈起, 祝大家越撈越旺, 風生水起, 盤滿缽滿, 橫財就手.

小噹子 : 我有份睇, 無份食.

只做陪客.

迪蘇 : 小噹子, 你都好過我地, 你同洛洛就有雞乾, 我地只係食媽咪麵包.

大人食飽, 我地又回程. 小噹子, 你去邊 ?

小噹子 : 我去追迪蘇.

咁我地一齊追.

終於快過迪奇.

迪奇, 唔好溜後.






追到氣咳.

回程有陽光, 戴返太陽帽先.

婆婆慢, 我地已被佢地拋離好遠.

原來佢地停低等我地.

媽咪唔想佢地等太耐, 叫佢地按自己步伐行.


婆婆 : 唔追佢地, 下次再見.

今日都超開心.

因為早出早回, 日日都可以瞓下午覺休息返, 今日都應該可以.


今日途中, 遇到一位婆婆, 佢已經 89歲, 仲大過我婆婆 13 年, 仍有心有力行山, 勁, 相信, 我地婆婆絕對有能力, 同我行多幾年.


回到烏蛟騰村, 全家又滿足享受今日.



今日, 噹媽仲整左蛋糕同曲奇餅, 全家都有份.

婆婆讚曲奇唔太甜, 又香,正.



沒有留言:

張貼留言