2014年12月27日

141227吐露港漫遊

今日第三日假, 無安排下, 瞓醒食個早餐先.

見今日比前兩日雲厚, 又未見有雨, 又唔想又行城門河畔, 於是我地入來大埔, 打算沿吐露港行去馬鞍山大坑.
點知一落車, 有些雨粉, 好似帶定雨衣, 希望唔會越落越大
.

我識行單車徑方的行人徑呀.

所以, 大細媽先安心俾我自由行.



除左漫步, 我地仲有探貓貓.

遠處仍是濛濛.

但似乎停了雨粉.

唔好再落了, 冬天雨, 特別凍.

好彩附近貓貓有足夠食物, 見佢地悠閒自在, 都安心.

咦, 呢隻貓好神氣, 望真, 原來係塗鴉之作, 眼神好有迷人.


見無見, 當然除返件雨衣.

呢度無紅楓香, 但有黃葉, 一樣靚.

仲有好多鷺.


婆婆, 有乜野睇 ?

有野八咩 ?


我睇到喇.

原來好多芒草.


但我入芒草叢, 又感覺怪怪.

好似被遺棄路邊咁.

都係出返行人路好D.

到白石角海傍公園, 行人路窄, 我又唔可以入公園, 要拖繩了.


要拖繩, 心情差.

媽咪, 幾時先可以自由行呀.

好彩到馬料水, 我又可以自己行.

又見貓貓.


貼實大細媽腳先安全.
但到水廠街, 行人路收窄, 大細媽唔放心, 我都係上返私家車.

我地係馬房外的大橋過對岸.

時間唔早.

快快步.

到大水坑, 又返去屋企飯堂, 又見哥哥喇.

3 則留言: