2011年7月17日

110717細媽廚房到會


咦....有條毛巾仔o既

原來今早大細媽幫大姨丈, 去摩士公園做定向比賽義工





因為我唔入得公園, 惟有婆婆陪我留家中等大細媽 lor

今次主要係黃大仙區民政處搞的野外定向同樂日, 所以都只係區內學校同社區青少年團體參與, 人數雖然得百多個小學生及中學生....


但齊人都幾熱鬧o架......

人數同組隊少, 大細媽就可以輕鬆D




班同學仔都好留心聽比賽規則....





唔聽清楚, 可能會做少左而扣分o架......


比賽開始, 一窩蜂散了.....




未有賽隊完成前, 都仲輕輕鬆鬆.....


當參賽者回來, 就忙於計時, 計分, 賽後又要收 point, 都有D忙

點解我知, 因為媽咪話返俾我聽 lor


終於比賽完畢, 大細媽又趕返來, 接我同婆婆了


一眼轉鏡頭, 係咪唔同左背景呢


呵呵, 原因係大姨媽新裝修左廚房, 今日細媽廚房移師到大姨媽家做到會








估唔估到係乜呢.........係昨晚細媽預先搓定o既薄餅底.......佢要發酵二次, 諗唔到佢縮細後, 又爆破張保鮮紙, 勁呀


個個幫手.......而婆婆就係度......睇電視等食


雖然媽咪有同我玩追波同拋波, 但都幾悶o架......

好彩我發現....原來大姨媽在家新安裝左部升降機, 我發現度升降機門

媽咪, 快快陪我搭升降機落樓下玩啦


媽咪 : 佢真係以為係升降機, 可以入去走人, 我陪佢入企缸, 拉埋度玻璃門, 佢好興奮入去, 仲好開心望實我, 連入兩次都係咁, 真係天真洛


終於煮好成檯美食  






 

影埋大合照就開餐....




而我無份食, 惟有





昨日一直下雨, 今早已經無雨, 媽咪見黃昏天氣唔錯, 我腳仔又好了, 就早點走.....


返屋企附近逛一逛.....


行左一個鐘, 鬆下腳筋, 心情舒暢晒......


下星期應該好天, 又係細媽短週, 我又可以一連玩兩日補返喇



























3 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2011年7月17日 晚上11:41:00

    呢個咩名堂呀,個cake 咁得意ge
    [版主回覆07/23/2011 17:30:00]係蜜桃芝士蛋糕

    回覆刪除
  2. 細媽好勁呀~ 有餸又有糖水 .. 甜品, 真係好豐富呀
    洛洛, 升降機門 ..有冇帶你去左邊度呀
    [版主回覆07/23/2011 17:32:00]麵包係大姨媽買來當午飯, 糖水及青瓜沙拉係大姨媽整ga
    洛洛 : 我搭左兩次, 兩次都仲係大姨媽屋企 lor

    回覆刪除
  3. 咁多菜, 引C我啦.
    [版主回覆07/23/2011 17:36:00]全部都易整, 多人食, 惟有咁多 lor

    回覆刪除