2011年7月9日

110709陰晴天下巡城門

Yeah, 又係短週放假去玩日

為避下午艷陽, 我地又一早來城門水塘, 諗住又有樹蔭, 條路又短呀



近排 8 點幾, 太陽照來好熱ga, 好彩今日頭頂有一大片厚雲高高掛



厚雲擋了陽光.....


陰晴天真係好....




話就話有厚雲.....


我著Mink, 點都有D熱....


所以我明知聽日會再出街, 都照舊去浸身納涼, 最多返屋企又沖身


睇下仲係厚雲, 據報會有驟雨....


會唔會咁好彩, 落在我地頭頂呢





咦.....天然定人為呢














完成緩跑徑.....接返落畔塘徑


水未夠浸上來, 無水浸白千層.....


但無牛食草, 媽咪陪我落大草地玩.....















跑左幾轉都夠, 細媽怕我炎夏下喪跑會中暑 wor...


繼續行埋尾段.....    











臨尾仲見有小溪, 我當然唔放過最後一次浸身




媽咪, 我認得條路, 不如行龍門郊遊徑, 好唔好呀

媽咪 : 我地快斷水又無糧, 又咁熱, 點行呀

婆婆 : 下次涼D先 law, 又可以去飲中茶


其實條路, 一般行 3個半鐘......


我地就 Hea 足 4個半鐘, 返到小巴站, 近近地去熊貓酒店食 lunch......


原來果度有間 10蚊店, 細媽明明話今日好 Hea, 可以早回家, 整蛋糕俾我地食, 最後又流連店中, 仲買左好多有關整野食具, 搞到最後又成 4 點半先返到屋企呀
































1 則留言:

  1. 有人見到 5024 嚇屎左
    熊貓果度係有 10店 ka, 我成日都去果度買野o既 ..
    [版主回覆07/14/2011 12:38:00]5024 都暈
    都係一半路程咋

    回覆刪除